PDA

View Full Version : Spelljammer back in the air ?

Woefiet
11-15-2002, 23:39
Allen,

Ben sinds gisterennacht terug op dit continent (in'tcontinent zoals ik soms met een waterig lachje zeg) en kan vannaf nu terug den boot in. Is er ondertussen verder geadventured of was er niet voldoende wind ?

Graag had ik geweten wie nog in de floating is en wie NU woensdag kan komen (als er niet gejammerd wordt kan mijn nieuw prachtig ingelegd schaakbord en kameelbenen pionnekes ingewijd worden door wie wel kan komen).

Tot lees.

Lightfeather
11-16-2002, 01:58
Hi,

Er is maar 1x gespeeld (deze woensdag niet, de vorige) wegens dm Exames te hebben op donderdag.

Vorige sessie (bij joost met christophe & Laurel) zijn de aanwezigen vertrokken uit de Forgotten Realms Sphere en zijn richting bestemming vertrokken.

Voor ze de Phlogiston in gingen, dat is het gebied buiten de Sphere, moesten alle vuren gedooft worden wegens ontploffingsgevaar.

Behalve een 30 tal spaceworms tegen te komen en een magische pentahedron (zoals een 10 zijdige dice) van 40ft hoog met een light bovenaan gemaakt uit een eigenaardig materiaal zijn ze - tot nu toe- heelhuids in "een Sphere" terechtgekomen.

Er onstonden reeds problemen met de luchtverversing ondanks de extra planten & het regematig casten van luchtverversende spreuken.

Eenmaal in die Sphere terechtgekomen zijnde hebben ze een vlinder-achtig schip tegengekomen dat geen van de Officieren herkende doch aan de stijl te zien van Elven design is.

Het stelsel telt naast de Primary (een zon) nog een 6 tal Planeten en een Asteroiden gordel.

De Dichtbijzijnste was een duistere, bergachtige wereld gevolgt door de asterioden gordel, gevolgt door duistere ruwe wereld, gevolgt door een groene planeet, gevolgt door een blauwe planeet met op deze afstand geen zichtbare continenten, gevolgt door donkergroene wereld, gevolgt door een gele wereld en een Zon als centrum.

Jurgen zijn personage heeft met de Slave resque episode het ship verlaten.

LF

[This message has been edited by Lightfeather (edited 15 November 2002).]

Lightfeather
11-19-2002, 18:39
Hi,

Sorry maar gezien het laatste nieuws vreugdevol is, een zoontje genaamd Sander, zullen er voor de eerstvolgende 2 a 3 weken geen spelljammer sessie zijn...

Sorry,

Pat

Lightfeather
11-19-2002, 19:56
Hi,

Toch één dingetje om jullie in spanning te houden ;-p

De XP van vorige keer + "Treasure"

Iedere speler krijgt 960XP en uit de "goo" die uit die creatures kwam werden er een aantal voorwerpen gevonden.

een groot aantal coins (in het totaal)
- 150 SP
- 270 GP
- 50 PP

- Een lange broek & vest die tezamen ongeveer 50lbs wegen.
- Een nondescript Medium sized Breastplate
- Een heel mooi versierd Longsword (en het ziet er duur uit ;-p)
- een King chess-piece
- een bronzen drinkbeker ingelegd met jade
- een rood uitziende edelsteen
- een klein gouden beeldje van een man met een sterrenbol voor hem
- een fijne gouden ketting met een gelijkaardige rood uitziende edelsteen
- 1 goed bewaard & verzegeld flesje

Indien er mensen zijn die hierop dingen willen uitvoeren (appraise, etc... ) gelieve te posten.

De Kapitein wil de zaken verkopen en onder de crew verdelen tenzij er mensen zijn die de zaken willen overkopen. Indien zo vraagt hij dat ze minstens de helft van de gangbare waarde betalen.

LF

Woefiet
11-19-2002, 23:36
Wow, nog nen kleine bij !!
Herzlichen gluckwenschen !

Woefiet and my duusje.

Elliadriam
11-19-2002, 23:57
Als ik mij niet vergis waren de dingen die in combat gescavanged werden voor de mensen die het oppakten?

Dus dienen captain wilt op zijn woord terug komen of zo?

------------------
-=*>WW-Freak Extraordinair<*=-
I don't know why, but i'm playing it
The unofficial source (http://www.diabloII.net)
WW's D2 den (of evil) (http://www.wanderingwolves.com/d2)
I am a .sig virus. Please put me in your .sig so I can continue to replicate.

Lightfeather
11-21-2002, 08:07
En waar staat dat?

normaal gezien wordt de treasure gedeeld doorheen de crew. (meestal diegenen die meegevochten hebben of bijgedragen hebben.)

LF