View Full Version : C&C Generals - Battle 19/12/04 at 20:00
Clean those rifles, fuel up your tanks and planes, because tonight another clash is planned.
And remember ... China will be victorious !
Meet at channel Europe.
------------------
There are only 10 types of people in the world : Those who understand binary, and those who don't.
Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog, it's too dark to read.
I only arrive at home around 20:30-20:45, and then I still have to eat, so don't wait for me, I'll be late.
21:30 then ?
Ik hoorde van The Witch dat je vanavond wou spelen, maar aangezien ik niet wist wanneer, heb ik maar 20:00 uur genomen. In het vervolg stuur je misschien beter een mail of maak je een post als je wil spelen.
Nu Deruwyn nog ... Awel Mr. American Army ... waar zit ge ?
------------------
There are only 10 types of people in the world : Those who understand binary, and those who don't.
Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog, it's too dark to read.
En zoals ik eerder reeds aanhaalde : CHINA WAS VICTORIOUS ! Waarvan 1 keer in minder dan 10 minuten. Hehe ... beat that.
Enne euh ... het is Luitenant he nu
------------------
All your base are belong to China !
Woehahahaaaa ...
Om eerlijk te zijn, ik had nooit gedacht dat het ging werken. Het is echt erop of erover. Je moet maar eens de replay bekijken, vooral dan de eerste 2 minuten.
Just keep it secret. Zou het ook eens tegen de Ustates Nights of Deruwyn willen proberen
------------------
[This message has been edited by Brat (edited 20 December 2004).]
Ik had in het tweede spel wel door dat ge met vuur (of met nukes ) aan het spelen waart, en dacht dat ik toch een betere kans zou maken de tweede keer. Ik denk dat ik al een antwoord weet op uw taktiek zonder naar de replays te kijken, maar ik zal ze zeker eens bezien. Ik wil weten of mijn vermoeden juist is .
Maar 't was wel tof. Woensdag revanche !
Lightfeather
12-20-2004, 19:15
replay?
worden dat volledig opgenomen terwijl ge speelt?
Elk type leger is te kloppen, ge moet alleen de juiste manier vinden, en soms een beetje geluk hebben. De manier die ik gebruikt heb is eigenlijk best wel smerig te noemen, en niet plezant voor den tegenstander. Dit is wat men noemt rushen in de zuiverste zin van het woord. De tegenstander gewoon geen kans geven om iets deftig op te bouwen, en proberen dat ge uwen Jarmen Kell nie kunt uitspelen. Tegen de USA zal ik het wel anders moeten spelen, want den diene zit met helicopterkes en ander vliegend ongedierte, dus dat vergt toch wel een bekke een andere aanpak.
Toen ik daar in dat tweede spel mijne nuke bomber inzette, gingen mijn tanks normaal gezien juist buiten de damage range zitten, maar blijkbaar was da toch wel een misrekening, want ik had maar 1 overlord en een listening outpost meer over. Da was wel fun om te zien eigenlijk. Mijn tanks vlogen letterlijk meters de lucht in
In elk geval was het tweede spel toch iets spannender. Op het einde moest ik echt gewoon de volledige map rondrijden om de rest van uwen basis te vinden.
Hopelijk doet Deruwyn de volgende keer mee, want met 3 is het toch plezanter. We zouden nog ne vierde man moeten vinden he, dan kunnen we eens 2 tegen 2 spelen.
------------------
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>replay?
worden dat volledig opgenomen terwijl ge speelt?
<HR></BLOCKQUOTE>
Yep
Ge moet die replay wel saven, want zonder te saven kan je enkel het laatst gespeelde spel herbekijken.
Je kan zo replays downloaden van het internet om de pro's eens aan het werk te zien. Daaruit heb ik toch het één en ander geleerd, getuige daarvan de prestatie van gisteren.
------------------
Eat lead !
------------------
WAAR KUNT GE DE REPLAYS GAAN BEKIJKEN VAN JULLIE ?
Ge kunt enkel de replays bekijken waar je zelf bij was uiteraard.
En Deruwyn : GE MOET DAARVOOR NIE ROEPEN
------------------