View Full Version : D&D 19/07/02
The Witch
07-15-2002, 21:14
Like always ... 20.00 hours.
Eindelijk, Eindelijk, Eindelijk, de Goden zijn geprezen, we zijn aan onzen toren/keep/brokstukken geraakt !!! We hebben zelfs een weddenschapje lopen , die ik ga winnen natuurlijk, over het aantal orkslachtoffers dat er gaan vallen ! Nu nog op zoek naar de Lich/vampire/gatekeeper ....
Watch out, çuase here we come ....
------------------
If you think you know me ... Think again !!
Lap ... nu dat we goed vertrokken zijn, plannen ze een vergadering over de life. Niet getreurd, we gaan niet naar de vergadering, want ik moet koken voor 6 avonturiers !
Tot vrijdag !
Trouwens, ik, en niemand anders gaat die weddenschap winnen. Telt de wood-elf ook mee als ork ? Want het kan op 1 aankomen ...
Gnagna ...
------------------
Dead is only the beginning ... of the end !
Elliadriam
07-15-2002, 23:09
Let it be noted, the cook called me a wood elf not an Orc *g*
ik zal er deze keer waarschijnlijk wel zijn! woohoo
en wat is deze weddenschap eigenlijk?
The Witch
07-15-2002, 23:35
Inzet is 2 SP, ge moogt eens gokken op hoeveel orken we gaan doodslaan in die ruine. Het getal variert tussen 17 en 100 orken, om zeker te zijn tellen we de neuzen ... Erik heeft de pot en Katrijn houdt het doden aantal bij ...
Take a guess and join the fray .
------------------
Elliadriam
07-15-2002, 23:38
count me in
herinner er mij aan om da geld te geven vrijdag
en mijnen gok is 42 Orc's
kunnen we zeker aaaaaan
heb wel niet gezegt op een sessie eh
The Witch
07-15-2002, 23:44
De Orcs is niks, maar dienen halforc ... dienen is zomaar in het niets verdwenen ... we hebben nie eens tijd gehad om zijnen neus te tellen ... wat moeten we daar nu mee doen... tellen of nie tellen ...
------------------
The Witch
07-19-2002, 23:31
En ... komt nu iedereen ? ?