PDA

View Full Version : D&D vrijdag 2 aug

The Witch
07-28-2002, 05:33
20.00 uur, voor de laatkomers 19.00 uur, voor Milamber 18.30 uur.

Spinnen, geveld door spinnen, wie had dat gedacht ? Een hele avond een gevecht tegen twee domme spinnen ... da belooft voor de rest van het scenario ... 'k ben er nog nie goe van ...

------------------
If you think you know me ... Think again !!

Brat
07-28-2002, 19:45
De spin zelf is ook geveld. Letterlijk, want ons Tara heeft ze eens in haar handen gehad.

Anyway, het was weer eens aan mij te danken dat we daar levend uitgeraakt zijn. Hadden die 2 vrouwen daar niet dat slot staan kapot te slaan, en zich, na het openen van de deur, laten verrassen door die spinnen, was er niets gebeurd, maar het draaide even anders uit. Maar terwijl ze de spinnen probeerden te lijf te gaan, bleven ze mooi in de deuropening staan zodat er niemand meer binnenkon. Vrouwen toch hé !
Ik dus gewoon simpelweg de toren langs buiten beklommen, dakpannen verwijderd, touw laten zakken, zodat er eventueel nog anderen konden volgen, en zoals een echte Indiana Jones naar binnengetumbeld. Bleek echter dat het plafond van de 1e verdieping niet zo stabiel bleek te zijn, maar galant zoals ik ben, wist ik me op het laatste nippertje nog vast te grijpen aan een balk. Door de instorting van een deel van het dak was 1 spin onmiddellijk geveld (ook 2 companen, maar dat terzijde). De andere spin was ondertussen ook al op de 1e verdieping aanbeland, met onze priesteres verpakt in een mooie cocon. Onze woudelf is me tenslotte komen helpen met de andere spin, en samen hebben we dan de priesteres haar leven nogmaals gered, en ik was weeral eens de held van de dag. Goed hé !

Het spijtige van de zaak was dat ik nog op mijn gezicht gedonderd ben door mijn touw nog te gaan halen. Die steen waar ik mij wou aan vasthouden zat toch niet zo vast als ik dacht ... Dat ik daar nu toch een touw moest hangen, terwijl ik weet dat de andere broekies allemaal hoogtevrees hebben. 't Zal de laatste keer geweest zijn. Dat ze in 't vervolg zonder mijn aangeboden hulp naar boven klefferen, en zelf op hun gezicht gaan ... Nem !

------------------
Dead is only the beginning ... of the end !

The Witch
07-28-2002, 20:43
He wants all the credit ... again.
Heb mijn spin wel zelf afgemaakt vanuit mijn cocconneke, jammer voor de telling dat het geen orcen waren
En dan dat klein grut maar jammeren heel de baan of we hem niet wilden dragen...what a hero ...
Dus, wij snel terug vrijdag voor nog een paar orcen orken af te maken, kwestie van te winnen he !!

------------------
If you think you know me ... Think again !!

Milamber
07-30-2002, 23:38
Wat onzen "Hero" aka "kottedor geen betonnen vloerke zetten ?" vergeet te zeggen is dat hij behalve een spin (die toch al zo goed als dood was) ook de helft van de party bijna heeft uitgemoord door met zijn lompe haarvoeten over dat plafond te stampen tot het naar benen donderde!

Brat
07-31-2002, 00:01
Bwah ... de hoofdzaak was dat de vicious little spider ook zo dood was als pierken de dood zelve. Ze hadden maar een goede helm moeten opzetten, dan hadden ze er waarschijnlijk slechts enkele schrammen aan overgehouden. Daarbij, ik kan toch niet voorzien dat het plafond zo onstabiel is. Daarvoor moet je maar gaan klagen bij de bouwheer van dit nu half-vervallen fort. Trouwens, had het vrouwvolk daar niet persé willen binnenbreken, was het gewoon niet gebeurd.
Nu zijn er langs onze kant geen doden gevallen (voorlopig toch nog niet), maar had ik niet ingegrepen waren we nu misschien nog bezig met het begraven van de helft van onze party.

Ge zijt gewoon jaloers dat ik weer den held ben ! Door daar een beetje met stokskens te goochelen legt ge geen reuzespinnen neer zulle ! Kettel "Mixy" Kottedor is gewoon een betere vechter, ondanks dat hij met moeite tot aan uw middel komt.

------------------
Dead is only the beginning ... of the end !

Pitlord
07-31-2002, 00:57
roflmao