View Full Version : D&D vrij 9/8/02
The Witch
08-03-2002, 15:58
Nooit nooit nooit neem een Halfling kok met een polepel mee in uw party, want als er met dienen polepel iets gebeurt ... amai, amai, amai ....
next week, same place, in time !!
------------------
If you think you know me ... Think again !!
Typisch weer da vrouwvolk.
Moesten jullie een beetje minder impulsief tewerk gaan, en jullie verstand, oren en ogen leren gebruiken, zouden jullie gemerkt hebben dat er veel meer aan de hand is dan dat jullie vermoeden.
Maar als een intelligent persoon zoals mezelf iets wil verduidelijken zouden jullie beter luisteren alvorens mij de mond te willen snoeren door uw liefelijk gelaarsde voetafdruk op mijn voorhoofd te willen plaatsen.
Het gaat erom dat als iemand zonder sporen na te laten op onze kamer kan inbreken, er iets wegnemen, en dat achter te laten op de vensterbank van het huis waar ik de nacht voordien had proberen in te breken, ons ook in onze slaap kan komen vermoorden zonder dat iemand iets merkt.
------------------
Dead is only the beginning ... of the end !
The Witch
08-06-2002, 00:53
Een inbreker die op zijn kamer laat inbreken is toch ook onvoorzichtig geweest zou ik zo zeggen ....
------------------
Hmmm die twee hierboven hebben gelukkig nog internet om met elkaar te communiceren :p
---------------------
Yooooooooooooodelaaa ET
------------------
'Living on the edge may be dangerous, but the view is damn beautifull op her(e)'
Spijtig genoeg moeten we voorlopig nog hetzelfde keyboard delen ook ... Grrr ... Ik hoop dat de miserie voor eind deze week van de baan is.
------------------
Milamber
08-07-2002, 23:36
De beruchte pollepel-diefstal is inderdaad een vreemde zaak. Waarschijnlijk worden we inderdaad gevolgd door een of andere schaduwfiguur, misschien zelfs in opdracht van dienen mage met zijn voegelken. Maar voor daarvoor de halve stad op stelten te zetten of elkaar uit te scheld en of te vermoorden? het enige wat we kunnen doen is uit onze doppen kijken en de deuren op slot houden...
Was mijne pollepel niet belangrijk genoeg ? Wat ga jij dan doen als je in de middle of nowhere omkomt van de honger omdat ondergetekende in de onmogelijkheid verkeerde om jullie de o zo belangrijke vitamientjes toe te dienen incluis een stevige maaltijd ? En hoe kan ik zonder diene pollepel orcen en ander gespuis een hersenschudding bezorgen ?
------------------
Ik ben nog niet 100% of ik nu vrijdag kan komen, I'll keep you posted.
The Witch
08-08-2002, 23:15
ok, mensen, alle alternatieven zijn welkom in geval van geen DM vrijdag !!
------------------
Als iemand nu Darksun in 3rd edition had dan, had ik wel een oplossingske. Ik heb geen afgewerkt Vampire of Mage-scenario liggen momenteel, en Tales of the Floating Vagabond hebben we ook nog altijd niet... Gewone bordspellekes mocht den DM niet kunnen komen ?
------------------
Get out !
And don't let the door hit you where the Good Lord split you
Dat kan ook. We hebben ons vandaag een nieuw gekocht, voor onzen 5de huwelijksverjaardag (hiep hiep hoera).
Name of da Game : La Citta. Regels nog niet gelezen, maar Iris kan dat morgen op haar gemak nekeer doen (als ze van mijne Diablo CD kan blijven).
------------------
The Witch
08-09-2002, 18:48
hhhmmmmm Diablo, La Cita, Diablo, La Cita, diablo, La Cita, .....
hhhmmmm moeilijke keuze .....
------------------
Alez in ieder geval proficiat met uw 5 jaar huwelijk. On the other hand, ik kan vanavond spijtig genoeg dus niet komen ...
[This message has been edited by Pitlord (edited 09 August 2002).]
Spijtig. Kan het anders zondagavond ? Omstreeks 20.00 uur ? Of maandagavond ?
In elk geval mag de rest gewoon afkomen. We hebben alternatieven genoeg. Ik wil anders ook wel eens iets proberen.
The Witch
08-09-2002, 22:53
jammer, jammer, moeten we iet anders verzinnen
------------------
The Witch
08-10-2002, 00:15
How about an evening paranoia ?
------------------
Elliadriam, Milamber ? Komen jullie vanavond ?
------------------
Elliadriam
08-10-2002, 03:37
'k geef forfait
ben net terug thuis van nen gansen dag gaan te winkelen/bezichtigen van dingen met Nadège
ben bekaf lol
------------------
-=*>WW-Freak Extraordinair<*=-
I don't know why, but i'm playing it
The unofficial source (http://www.diabloII.net)
WW's D2 den (of evil) (http://www.wanderingwolves.com/d2)
En we bakken nog speciaal pannekoeken !!
Wie niet en komt die en heeft er geen !
IK WIL EEN DUBBELE PORTIE !!!
Wie heeft ze gebakken ? Toch den dwerg niet ? Ge had beter Kettel laten pannekoeken bakken, zo'n goeie hebt ge nog nooit gegeten
Milamber
08-10-2002, 06:58
ah oei ik kreeg net om kwart na zeven nen telefong van mijn ma dat brat gebeld had dat het niet door ging, ...
sloeg dat enkel op den adnd misschien ?
dju nu heb ik die pannekoeken gemist...
Hoe zit het ? Kunnen we de sessie van vrijdag nu zondag- of maandagavond doen ?
20.00 uur ?
Laat iets weten !!!
------------------
Voor mij zal dat gaan
------------------
Get out !
And don't let the door hit you where the Good Lord split you
The Witch
08-11-2002, 17:57
Voor ons ook, als de rest nu nog wou antwoorden ....
------------------
Pitlord ? Elliadriam ? Milamber ? Kunnen jullie vanavond komen eten bij Kettel ? Nu dat hij zijne pollepel terugheeft gaat hij orkenmaag gevuld met goblinsnot klaarmaken. Jullie moeten enkel helpen met het vangen van orks.
Give us a reply please !!!
------------------
Milamber
08-11-2002, 22:23
voor mij gaat dat ook
Neneen, ik bedoel voor mij gaat dat MORGEN, maandag dus, vanavond in geen geval
Dus voor alle duidelijkheid :
Maandag 12 augustus 2002 om 20.00 uur stipt bij ons thuis D&D.
Wie kan er niet ?
------------------
Ik
Graptje hein poll, morgen zal ik er dus zijn en ik zal het scenario ook meebrengen
The Witch
08-12-2002, 19:05
Een klein duiveltje zegt mij dat Pitlord dinsdag iets te vieren heeft, daar gaat em vandenavond toch ook iet op geven zekers ....
------------------
En donderdag (minstens nen bak) ... en vrijdag (nog nen bak) ... en zaterdag (een vat, want dienen bak van vrijdag bleek na 5 minuten leeg) ... en zondag (2 vaten, want da vat bleek eveneens niet genoeg te zijn) ... en maandag (veel water voor de nadorst en de kater te verwerken ... borsters, emmers, dweilen en kuisproduct om het bier dat niet in de maag bleef op te kuisen ...)!
------------------
The Witch
08-12-2002, 20:17
Milamber, ... da laatste was ook nie tegen mij
------------------
Milamber
08-12-2002, 23:18
tegen mij ook niet want ik zal met den auto zijn => no alcohol