PDA

View Full Version : D&D woensdag 29/8

The Witch
08-23-2002, 18:01
Daar staan we dan, met z'n allen rond een luik in de grond ... een spell om er iets in te houden dat absoluut niet buiten mag ... wij rond het luik om dat natuurlijk open te doen, ge kent ons...wat gaat er tevoorschijn springen ? Zal het inderdaad een vampier zijn zoals onze DM ons wil laten geloven ? Or Worse ?

Come and see on the next episode of D&D on Wednesday 29/8 at 19.00 h SHARP at Mike's Place.

------------------
If you think you know me ... Think again !!

Brat
08-23-2002, 20:47
Da luik gaat open, of ge het nu wilt of niet !

Ik ben veel te nieuwsgierig, en een nieuwsgierige halfling op andere gedachten brengen is net zo moeilijk als een ork laten ballet dansen.

------------------
Dead is only the beginning ... of the end !

Pitlord
08-23-2002, 20:54
Moehahaha, doel bereikt, den twijfel is aan het rondkruipen in de rangen.
Ze gaan allemaal denken dat ik niet zot genoeg ben om nen vamp op hun los te laten !!

Awel, het was niet moeilijk genoeg, now you've got something coming your way that will fix that sore spot

Cat
08-23-2002, 21:11
Grumphina, the orcish ballerina loudly protests racial stereotyping ;-)

Andro
08-23-2002, 23:45
Volgens mij zit onder dat luik die blinde grot, waarin de heks net het huwelijk tussen de dochter van de smid en die lich gaat bezegelen. De vampier is daar alleen maar als getuige, en de manticore als bruidsschat. Dat scenario is poepsimpel

zergobia
08-24-2002, 02:19
nee, zo was het niet. die blinde grot was op zoek naar een heks, maar kon ze niet vinden. dieje manticore is in opdracht van die grot dan gaan zoeken, en heeft de dochter van de smid per abuis mee. de vampier was op bezoek bij de lich (op de koffie of zo), omdat het zoveel regende vorige week en zijnen hof verwoest is. de lich zal zijn orcen sturen om da weer in orde te brengen

zergobia
08-24-2002, 02:21
en aangezoen er onder da luik dus koffie mét Taart of zo is, zal de dwerg daar binnen gaan.

The Witch
08-24-2002, 08:02
Yeah, koffie en taart met een vamp en een Lich...das nog eens een leuke scenariowending !!!
Snel luik openen !!

------------------

Brat
08-24-2002, 17:48
Neenee ! Jullie zijn verkeerd ! Dit is de enige correcte uitleg :

De dochter van de smid is weggelopen met haar enige ware liefde op aanraden van Feriblan de meid (mad ?). Die liefde bleek eigenlijk diene Vertigorn te zijn. Nu is diene Vertigorn zijne raaf niet teruggekomen met de laatste vlucht uit Quevrain, en is de dochter van de smid dus op weg naar Quevrain om de Vertigorn zijne raaf te gaan zoeken in één of anderen toren waar hij naar binnen zou kunnen gevlogen zijn. De Vertigorn heeft ondertussen bezoek gekregen van Orcus de demonlord, die hem de opdracht gaf Buchon, die ne lich is, en in ongenade is gevallen bij den demonlord, voor eeuwig en voor altijd op te sluiten in put onder een luik in de kelder van een vervallen fort dat bewoond wordt door orks. Nu heeft de Vertigorn hem vergist, en heeft hij een vampier opgesloten in diene kelder in plaats van een lich. Daar de vampier den boezemvriend is van diene lich, heeft de lich in de gedaante van Corrian, ne wijzen tovenaar, een amulet gegeven aan Erallion, nen iets minder wijzen tovenaar, en de opdracht om met dat amulet een luik te gaan openen in de kelder van een toren ergens in de buurt van één of andere stortvlaag. Kwamen wij daar toevallig niet voorbij en zijn dus ook meegegaan op zoek naar dienen toren die we nu dus gevonden hebben en waar dus inderdaad ne vampier in ligt begraven die we gaan bevrijden en zodoende rijkelijk gaan beloond worden door Corrian die eigenlijk ne lich is maar zo content zal zijn dat wij zijnen boezemvriend de vampier van een eeuwige opsluiting verlost hebben, en daarnaa ook rijkelijk door de dungeonmaster zullen beloond worden met experience points die we zullen verdienen door achteraf diene lich en zijnen boezemvriend de eeuwige rust te gunnen.

Nem ! Zo is't en nie anders !

------------------

Brat
08-27-2002, 23:51
Nog even ter informatie :

Place : mine
Time : 19.00 hours sharp
What to bring : character sheet, dice, money (for the drinks ofcourse), and some good luck, because I think we'll need it !

If you can't make it on time, please leave a message on icq or on my GSM.

C U all 2-morrow !

------------------

The Witch
08-28-2002, 00:18
I'll be there ... on time and everything !!

Don't need luck, the Gods are with me ...

------------------

Pitlord
08-28-2002, 19:39
Are you sure that your god will be able to follow you in the dark hole you're about to crawl into?

Moehahaha ...
Dead magic zone's, ancient Mythal's thwarting the weave, just to name a few things

Today you'll meet with Death itself !!

Milamber
08-28-2002, 22:05
Allez dan, dan zal dat wel niet moeilijk zijn want van de dood moet ge genen schrik hebben, die vindt u toch...

The Witch
08-28-2002, 22:39
Yes I'm sure, my Gods follow me everywhere ... (you can never hide from them ... damn....)

------------------

Pitlord
08-28-2002, 23:05
Good, you'd better remember that forever then

It's like a marriage, you're stuck to your god till death do you part (or something like that ...)

Oh wait, that means that after tonight you might be free of your god then

[This message has been edited by Pitlord (edited 28 August 2002).]

The Witch
08-29-2002, 02:20
That deadth part is only when you married in church, luckily I didn't !!

------------------

Brat
08-29-2002, 04:12
Lap !

Time is 19.10 hours ... nobody here ...

Grrr... The halfling Cook his Kettel is boiling over

------------------