View Full Version : Vandaag !!!!!!
The Witch
10-18-2002, 20:34
D&D vanavond ?
Gert kwam niet, Mike en ik zijn er al en Erik zal er ook zijn ....
Madness ? Pitlord ?
Elliadriam
10-18-2002, 20:36
m.w.b.p.w.c.a.d
Me will be present with chips and drinks
The Witch
10-18-2002, 20:59
drinks ? ?
trakteert ge !! ??
Elliadriam
10-18-2002, 22:11
Tonic grapefruit
smaak staat mij aan dus breng fleske mee
The Witch
10-18-2002, 22:27
Alle, ik hoor het al, ons kas wordt niet gespijsd vandaag ... nog iemand die zijnen eigen drank meebrengt ...
Eventjes opmerken dat den voorraad van den drank en ander nat bijna uitgeput is, en, indien er voor den duisternisch valt niet om orca cola, hemels gerstennat, en exotische vruchtendrank gegaan wordt, we dezen avond gedoemd zijn te vechten tegen een droge keel, en tenslotte eraan ten onder zullen gaan. En, eerlijk gezegd, ik sterf ende delf liever het onderspit van enen scherpen bijl van nen stinkenden en kwijlenden troll dan bij gebrek aan levenschnoodzakelijken alcoholischen benzien !
Enigen moedigen en beschikbaren avonturier gezocht om dezen achternoen nog snel bij de plaatselijke bezorger van dranken langs te gaan en zo onzen voorraad terug op peil te brengen !
Waarvoor dank !
------------------
Dead is only the beginning ... of the end !
[This message has been edited by Brat (edited 18 October 2002).]
The Witch
10-18-2002, 23:25
Lap, wil hem zeggen :"vrouw gaat om drank !"
Awel, als ge thuis komt zijn de kindjes al bij de oma en gaan we gezellig samen om alle drankjes dat je maar wil !!! Is dat geen goed idee ?
Ja, 't is een heel goed idee, maar 't is da mijnen ezel weer koppig doet, en ik niet weet wanneer ik precies zal acte de présence geven.
Ik heb gehoord over ene Andro met zijn stalen koets ... zou die edele ridder ons niet kunnen helpen met deze o zo belangrijke queeste ?
------------------
The Witch
10-18-2002, 23:56
Hangt twee worteltjes voor uwen ezel plaats van eentje, misschien dat hij dan wa gewilliger is ....
Begrijp ik dat goed ? Zitten ze nu alletwee thuis achter hun computer te klagen dat er geen drank is, en dat ik er maar moet omrijden of dat er anders geen is ? Van defaitisme gesproken zeg... Allez, moet ge vervoer hebben ofzo ?
The Witch
10-19-2002, 03:19
Neen , Mike zat op zijn werk te klagen !!!
Hij zit trouwens nog steeds in de file !! Zal maar na zes uur thuis zijn.
En wat den drank betreft ... er is nog Fanta voor Jurgen, Christophe brengt zijn eigen drank mee, voor u maak ik thee en voor mij koffie ('t is er het weer voor), dus de enige met een probleem is Mike
Ben just thuis. Die wortels voor mijnen ezel hangen heeft toch precies nie zoveel uitgedaan, maar het kon erger.
Aangezien ik nu geen goesting en tijd meer heb om drank te gaan halen, zie ik mij genoodzaakt mij content te stellen met den oeverschot (wodka met fruitsap).
------------------