View Full Version : we gaan nog insj proberen
The Witch
11-19-2002, 00:04
D&D, nu vrijdag om 19.30 uur stipt. Is het mogelijk van om 19.30 uur te beginnen ? ?
Do we all have a deal ?
------------------
If you think you know me ... Think again !!
Elliadriam
11-19-2002, 00:09
uhm...uhm...nen deal eh?
dat betekent, wij komen en als compensatie...?
ik ben onschuldig, het hangt er allemaal van af of dat jurgen es op tijd zal zijn of niet
We zullen em anders uit de pot ne wekker kopen die afloopt als het tijd is om te vertrekken.
Ist goe ?
------------------
Dead is only the beginning ... of the end !
Is vooral afhankelijk van den tandarts ... had vorige vrijdag een afspraak om 18:30, ik ben kunnen binnengegaan rond 19:45 ...
Deze vrijdag is het terug hetzelfde, afspraak om 18:45. Ik zal er in ieder geval zijn (hopelijk op tijd ...)
Elliadriam
11-19-2002, 00:33
misschien nen wekker om mij 's morgens toch nog uit bed te krijgen dat zou helpen
*Kling* *klang* Do you....have the ring? *Kling klang klang* *BOEF* (gevallen van de trappen in de kine
The Witch
11-19-2002, 01:10
tegenprestatie ... misschien wel chocolademousse ... cake ... ge moet op tijd zijn om het te weten. Desert is served at 19.30 uur
------------------
If you think you know me ... Think again !!
Milamber
11-22-2002, 06:57
'T is nu vrijdag ook terug camarilla. ik zou graag daar nog eens naar toe gaan, dus zal ik voor een keer verstek moeten geven vrees ik.
Hmmm ... allee dan ...
Zeg ... als ge dood zijt ... krijg ik dan uw items ??? Hee Gert ? Wat denkt ge ? Ik ben toch braaf hé ! Allee, wa denkt ge der van ? Ja toch hé ...
------------------
Dead is only the beginning ... of the end !