PDA

View Full Version : D&D on friday dec 6 th

The Witch
11-23-2002, 19:58
Het is gebeurd : we staan voor de poort van de hel, met het zwaard van damocles boven het hoofd .... net 5 Gergoyles met 100 HP en 3000 XP points elk verslagen. We hangen uit elkaar, staan wankel .... gaan we door de poort .... wat gaan we er nog meemaken ...undead ? deamons ? Gargoyels ? Come and see next time ....

Next session : friday dec 6th
Be there or die

------------------
If you think you know me ... Think again !!

Brat
11-23-2002, 21:47
No no ! You got it all wrong ... it's not be there OR die, but be there AND die !

------------------
Dead is only the beginning ... of the end !

The Witch
11-26-2002, 02:11
als het zo verder gaat zijn wij the only ones there to die ......

------------------
If you think you know me ... Think again !!

Milamber
11-26-2002, 09:12
de dec 6 th is het formanterra iV war ik naartoe ga.

vrijdag 29 nov staat nog open bij mij?

The Witch
11-26-2002, 17:53
29 nov moeten Brat en The Witch werken met de nacht !!! daardoor 6 dec ...

Pitlord
12-02-2002, 20:41
What's it going to be ... den rappen antoek of een beetje uitwaaien in het lokale pubje ...

The Witch
12-03-2002, 00:05
hhhmmmmm da pubje spreekt me wel aan en ben ik wel benieuwd naar ..... en de rest ?

Brat
12-03-2002, 00:45
Doe maar de quest naar de rappen antdoek (of hoe je dat ook schrijft) ;-)

Ik stel voor dat we toch eerst D&D afwerken. Er worden bij ons altijd maar scenarios begonnen, maar nooit afgewerkt. Het één voor het ander zou ik zeggen. Anders kunnen we eventueel in de week 's avonds spelen tijdens verlofperiodes zoals Kerstvakantie, Krokusvakantie, Paasvakantie, op Nationale Feestdagen waarop Erik ook thuis is, ... (als Katrijn dan ook thuis is tenminste). We kunnen eventueel tussendoor wel al eens charactercreatie doen, zodat Katrijn een idee heeft wat we eigenlijk willen spelen, zodat ze haar voldoende kan voorbereiden.

Wat denken jullie ?

------------------

The Witch
12-03-2002, 00:47
Sounds good for me

Andro
12-03-2002, 07:21
Zoals Iris & Katrijn afgesproken hadden (dacht ik toch) lijkt het mij ook het beste om eerst ons D&D scenario af te werken alvorens we beginnen aan de Floating Vagabond. Eventueel alterneren we dan een scenario D&D, een scenario Vagabond, een scenario Mage ofzo ?
Katrijn ging proberen om al charactersheets te kopiëren zodat iedereen zich een idee van de mogelijke Vagabond personages kan vormen.
Nog een opmerking over die nationale feestdagen : mijne werkgever sluit niet dan, dus als die dagen binnen mijn werkschema vallen dan word ik verondersteld te gaan werken. Gaarne zelfs, eerlijk gezegd, gezien de bijkomende premies die daaraan verbonden zijn

Brat
12-03-2002, 09:31
Ja, maar er zijn ook wettelijke feestdagen die ook op een maan- dins- donder- of vrijdag kunnen vallen, en als ik mij goed herinner moet je dan niet werken, right ?

Trouwens, als je door de wet verplicht wordt te feesten in plaats van te werken, kan je daar toch niets op tegenhebben zeker ?

------------------

zergobia
12-04-2002, 00:51
voor mij is dat ook goed. vanaf den 23e ben ik weer voor zes weken weg, maar daarna dus weer zes weken thuis... vrijdag kan ik eventueel al de charactersheets meebrengen en misschien een kort woordje uitleg daarover, maar ik ben zeker benieuwd naar diejen rappen handdoek (droogt die heks in die grot die blind is zich daarmee af? en waarom moet da zo rap gaan? of is da voor die champignon? want paddestoelen mogen niet in water gestoken worden en dus rap afgedroogd worden????)
besluit: D&D eerst

Andro
12-04-2002, 01:50
Of loopt dienen handdoek misschien rap weg van de manticore ?

The Witch
12-04-2002, 02:28
richting den ogre en den etin ? ?

zergobia
12-06-2002, 04:39
wassen manticores zich wel? en gebruiken ze een handdoek om zich daarna af te drogen?
de antwoorden op deze moeilijke vragen en nog meer van dat morgenavond!!! (zelfde plaats, zelfde tijd?)

The Witch
12-06-2002, 04:41
yes, same place, same time ... what time anyway, everyone comes on an other time... see you when you get here !!

Pitlord
12-06-2002, 18:19
Sorry guys and girls, maar door omstandigheden zal het niet doorgaan vanavond.

The Witch
12-07-2002, 01:27
ZUT ....

OK, Andro en Zergobia, spelletjesavond dan maar ....

Brat
12-07-2002, 04:02
Hmmm ... Pitlord, jij ging mij toch een SMS-je sturen als het niet zou doorgaan ?

Ja, Forgetfull Minds ...

Anyway, ik zal dezen avond eens vroeg gaan slapen, want ik heb het nodig.

Volgende week ?

------------------

Brat
12-07-2002, 05:20
Andro en Zergobia ... Ook geen spellekes vanavond. Wij gaan vroeg slapen !

We zien jullie morgen wel !

* removed double posts *

[This message has been edited by Brat (edited 06 December 2002).]