PDA

View Full Version : Woot

Redneck
12-13-2004, 06:15
Na 3 weken geleden verloren te hebben van den eerste me 7-0 waren mijn spelers/supporters/sponsors enorm pissig.

Maar vandaag was het payback en heb ik de eerste thuis voor een compleet vol stadium verslagen met 4-2.
Nadeel was wel 4 gele kaarten , waarvan er 2 omgezet worden naar rood vanwege al 2 gele kaarten uit de vorige matchen.

WOOT me, sta nog 2 punten achter den eerste.

------------------
In Texas everything is bigger.
Idiots too.

Hey !! You cut of my hand !!
I apologise mister, i meant to cut of your head.

Statement : There is no i in Team America.
Reply : Yes there is....

FC Denderhoutem (322147)

Pitlord
12-13-2004, 07:06
Idem hier, ik had ook al paar keer zwaar verloren maar misschien zal het vanaf nu weer wat beteren ... Ik heb ook den eersten eens onder handen mogen pakken en ik heb gewonnen met 5-0

Qua plaats is er niet zoveel gewijzigd ... nummers 2 en 3 zijn nu respectievelijk nummers 1 en 2 en den eersten is nu nummer 3. Ikzelf sta nog steeds op de 4e plek maar wel met dit verschil dat het verschil in punten klein gebleven/geworden is nu.
Den 1sten heeft 21 punten en de nummers 2 en 3 hebben 20 punten. Ik volg nu op de 4e plek met 17 punten. Op zich heb ik dus een goeie zaak gedaan

De volgende match is tegen de laatste in de rangschikking, ik denk dat ik eens nen play it cool ga doen

Huidige status:
Teamgeest: kalm
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
Kapitaal: 103 691 ¤ (132 611) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 504 leden
Supporters: in de wolken

Maar eerst mijn laatste plaats in de friendlies nog eens verdedigen nu woensdag

[This message has been edited by Pitlord (edited 12 December 2004).]