View Full Version : Multiplayer?
Lauralanthalassa
03-12-2002, 17:11
Euhm, euhm,
Ahum!
Ik wist niet goed waar ik deze topic juist zou plaatsen, dus doe ik dat hier maar.
Ik had zo nekeer in de rapte iets opgevangen van nen nieuwen multiplayer.
Ik kan mij mishoord hebben hoor, maar ik zou graag wat meer weten,
aangaande waar, wanneer, wat, hoe, food & drinks,....
Just wondering zodat ik mijn verdere planning kan opmaken ...
------------------
hihihihihiiii
Ohnooo,....
I want my giggle back!
[This message has been edited by Lauralanthalassa (edited 12 March 2002).]
devilkin
03-12-2002, 21:37
Ik had zo ook al eens een mail gestuurt maar GEEN antwoord op gekregen zoals gewoonlijk :-((
Maja.
Ik ga trouwens de mailing list disbanden... iedereen zit hier nu toch ver op deze board, dus lijkt het me een beetje stupied. De personen die hier nog niet zitten ga ik msgsen dat ze maar hier moeten komen zien.
Jan
------------------
Human Stupidity is no match for Artificial Intelligence.
To Err Is Human, To Moo Bovine.
devilkin
03-12-2002, 21:52
Is bij deze gedelete.
En nu mensen en ander ongedierte:
WANNEER PAST DAT VOOR JULLIE??????
Jan
------------------
Ik weet van die mail af, en heb daar indertijd ook op geantwoord
Het was namelijk het gewoonlijke 'tis selder'. Het schijnt dat da onkruid nogal serieus aan het groeien is bij mij.
In theorie, en raar maar waar ook in de praktijk, past het voor mij altijd. De aanvraagperiode voor verlof is ongeveer, hmmm, 2 uurkes op voorhand voor nen halven dag en den dag ervoor voor meerdere dagen ...
Dus, kort en bondig, voor mij past het wanneer het voor iedereen past. ;p
[This message has been edited by Pitlord (edited 12 March 2002).]
Lightfeather
03-12-2002, 23:34
voor mij is het ongeveer op hetzelfde ritme ik moet enkel eens zien of mijne collega niet reeds vakantie genomen heeft...
LF
Voor mij bij voorkeur in een weekend ;-)
Voor mij ook liefst in het weekend, niet het laatste weekend van april (Ring IV), het weekend van 18 mei, 20 mei, 27 mei, 3 juni, 10 juni, 17 juni en 24 juni wegens school en examens.
Pitlord kan op deze data eigenlijk ook niet, maar ik denk dat em vergeten is dat hij wa moet blokken zodat ik kan afkijken ;-))
Dus, liefst ergens in de maand juli (gelieve dan wel spoedig te verwittigen, want ik moet mijne congee binnen enkele weken aanvragen ...
Wat de locatie betreft ... waarom huren we geen klein zaaltje af voor het weekend ? Als we met genoeg zijn, en iedereen betaald zijn deel, valt da nogal mee denk ik.
spyclone
03-13-2002, 03:21
Selder.
------------------
Lord, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change those I can
and the wisdom to hide the bodies of the people I killed because they pissed me off !
Goje geir ne groensjelwinkel oepenen misschien ?
Me aal danne selder zeje wel genoeg emmen !
Elliadriam
03-13-2002, 06:32
groene tomaten en bananen
PAROI en nie POREI
Zeje ge van Oilsjt of zeje da nie ?
't wilj nie zeggen omda ge in Gentj woeinjt da ge in da broebeltolken moetj beginnen ...
------------------
Dead is only the beginning ... of the end !
Het spreekt vanzelf dat de datums die Brat vermeld heeft voor mij ook niet gaan ... Blijkbaar volgen we les in dezelfde klas (of niet soms??)
In ieder geval, aangezien er hier met zoveel groensjel gesmeten en geschoeven werd, ga ik direct een patent pakken op diene groensjelwinkel. Tis nie omdat ge het als eersten vernoemd Brat da ge het recht al hebt he
Bij deze, verklaar ik voor geopend, Groensjelwinkel WW, woar alles kan geslacht, geschoeten, doorgeschoeven en vermassakreerd werren.
Aswe der moar plezier oan beleven
Lauralanthalassa
03-13-2002, 23:48
De 15/08/2002 lijkt mij nog goed te doen, heb eigenlijk geen idee of ik wel ga kunnen/willen meedoen,
maar alla, geen probleem, dienen datum is goe voor mij, direct een verlengd weekend
------------------
hihihihihiiii
Ohnooo,....
I want my giggle back!
Als er een stuk in de week valt zal ik enkel in het weekend kunnen komen, vrees ik.. Ofwel blijft Jan afwezig van zijn eigen multiplayer en kom ik af ;oP
Maar ik denk zo een heel klein beetje dat da waarschijnlijk nie zal lukken :oO
Dus liefst zoveel mogelijk in't weekend!
Chris.
15 augustus is goe voor mij (wel nog even checken bij Iris)
Ik zal mij verlof maar al vragen zeker ?
------------------
Dead is only the beginning ... of the end !
devilkin
03-14-2002, 17:04
Wa is er dan misschien?
Ewel. Voorlopige datum:
start MP op 15 augustus? (ge moogt uwen brol komen afzetten vanaf de avond ervoor)
Tot: 20 augustus ofzo? Want 2-3 dagen vind ik te kort... :-)) en dan moet idereen nie te veel conge pakken :-)
En wat doen we? een zaalke afhuren? anders weet ik misschien wel iets, redelijk groot, en ik hoop niet te duur. En normaal redelijk te doen qua temperatuur ook ...
------------------