PDA

View Full Version : Winter multiplayer ?

Brat
09-06-2002, 22:55
Aangezien er bepaalde personen waren die niet kunnen wachten tot volgende zomer om nog eens te multiplayeren stel ik het volgende voor :

Wie heeft er zin om deze winter een met maximum een 8-tal personen samen te komen om een weekendje te multiplayeren ?

------------------
Dead is only the beginning ... of the end !

devilkin
09-06-2002, 23:06
Sterk te zien wanneer dat ie valt natuurlijk... 'k ben er wel voor te vinden, maar ik organiseer die NIET.

Jan

Brat
09-06-2002, 23:24
Datum kan overeengekomen worden. Kan eventueel bij mij thuis, maar effectief 8 personen maximum, en aangezien er hier ook nog 2 pagadders rondlopen, dient men dus 's avonds wel stil te zijn.

------------------

Cat
09-06-2002, 23:56
Als ik geen verlof moet nemen (is namelijk op voor dit jaat) zie ik dat echt wel zitten. If date is good, count me in.

devilkin
09-07-2002, 00:10
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Brat:
Datum kan overeengekomen worden. Kan eventueel bij mij thuis, maar effectief 8 personen maximum, en aangezien er hier ook nog 2 pagadders rondlopen, dient men dus 's avonds wel stil te zijn.
<HR></BLOCKQUOTE>

Ik hoop da ge nu net gerealiseerd hebt dat dat stil zijn toch niet kan gegarandeerd worden voor 100% - uw pagadders gaan hoogstwaarschijnlijk wel een paar keer wakkerschieten als er iemand in ne lach schiet luid bulderend.

Just a reminder.

Brat
09-07-2002, 00:39
Ik kan eventueel wel voor een oplossing zorgen.

Ik hou jullie op de hoogte.

------------------