View Full Version : Winter multiplayer ?
Aangezien er bepaalde personen waren die niet kunnen wachten tot volgende zomer om nog eens te multiplayeren stel ik het volgende voor :
Wie heeft er zin om deze winter een met maximum een 8-tal personen samen te komen om een weekendje te multiplayeren ?
------------------
Dead is only the beginning ... of the end !
devilkin
09-06-2002, 23:06
Sterk te zien wanneer dat ie valt natuurlijk... 'k ben er wel voor te vinden, maar ik organiseer die NIET.
Jan
Datum kan overeengekomen worden. Kan eventueel bij mij thuis, maar effectief 8 personen maximum, en aangezien er hier ook nog 2 pagadders rondlopen, dient men dus 's avonds wel stil te zijn.
------------------
Als ik geen verlof moet nemen (is namelijk op voor dit jaat) zie ik dat echt wel zitten. If date is good, count me in.
devilkin
09-07-2002, 00:10
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Brat:
Datum kan overeengekomen worden. Kan eventueel bij mij thuis, maar effectief 8 personen maximum, en aangezien er hier ook nog 2 pagadders rondlopen, dient men dus 's avonds wel stil te zijn.
<HR></BLOCKQUOTE>
Ik hoop da ge nu net gerealiseerd hebt dat dat stil zijn toch niet kan gegarandeerd worden voor 100% - uw pagadders gaan hoogstwaarschijnlijk wel een paar keer wakkerschieten als er iemand in ne lach schiet luid bulderend.
Just a reminder.
Ik kan eventueel wel voor een oplossing zorgen.
Ik hou jullie op de hoogte.
------------------