View Full Version : D&D Sat 20/07
devilkin
07-15-2002, 17:43
Where, what, who DM and who plays...
IIRC:
Where: Aalst
What: Spyclone's campaign
Who: atleast me :oP
Jan
I think I'll need to finalize my character now ... no more postponing this time
Lightfeather
07-15-2002, 20:19
Same for me if I can find the computer time... :-(
LF
I'll be there. Felicia Crowley, the Paladin/monk Succubus is ready to slay evil, protect the innocents and find nailpolish that goes with her cute ivory horns.
Lightfeather
07-15-2002, 23:47
ahum...,
Btw Spyclone, die Incantatrix prestige classe, moet ik daar eerst bij een gelijkaardig personage zijn of mag ik die "zomaar" aanleren?
LF
PS: ik had graag 1 detail aan mijn personage nog veranderd, heb namelijk iets beseft.
spyclone
07-16-2002, 00:40
hmmm, ik weet dus wat er mij te doen staat
LF : geen probleem voor die prestige class, laten we zeggen dat uw charactr bepaalde "interesses" ontwikkelt.
Wat wilt ge nog veranderen ????
Verder zou ik graag nog weten hoe het zaterdag afgelopen is ...
Maar bon, ik zal iets voorbereiden tegen deze weekend ...
Lightfeather
07-16-2002, 01:07
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Aftermath (in 't kort)
Na de Kamerheer van Baron Euphemes II overtuigd te hebben, in Pelor's naam, om hun in de mansion binnen te laten voor een audientie begon het natuurlijk. (een 2 tal gingen vermomd als guards - een met een normale en een met een magische vermomming)
De "Princes" begon met de hostiliteiten met het casten van een Hold Person op de Baron zijn persoontje - deze laatste had een 2 tal hoogst nerveuze en oplettende figuren en 1 gemeen uitziende body guard, hoe gemeen bleek later.
Tot de prinses haar verbazing weerstond de Baron haar krachtige magie, de strijd barste los en de vermomming van de body guard aka Ogre Mage viel af in een koud moment... een Ice Cone moment om precies te zijn..
na een aantal enorm drukken moment waarbij de sorcerer en de ongelukkige Gunter (de kamerheer) verast werden door een van die ellendige wormen... (de laatste werd in stukjes uiteen gereten) en het tevoorschijn komen van een Mindflayer werd het gevecht toch in de gunste van de helden beslecht.
De helden werden onder shot gehouden door de militia en guards tot de Baron uit zijn verdoving van de Mind Blast kon komen. Hij huldigde de helden voor hun interventie, die zowel hem als zijn stad redde van een zekere ondergang in de handen van die mindflayer.
Na het onderzoeken van zijn kamer en bezittingen kwamen de helden tot de volgende conclusie:
De Mindflayer scheen zo een 6 maand geleden zich ingewerkt hebben en scheen contact gehouden te hebben met een bende Were-Rat's, Grimlock's, een Alienist Cult en de Clergy van Hextor om zijn machtsbasis op dit gebied te kunnen vestigen. Helaast werd het door Arthos bevestigd dat er een vreemd individue kon ontsnappen uit de verwoeste tempel van Pelor. Waarschijnlijk ging het over de Hoge Priester van Hextor, Daros Hellseeker, een Thiefling in dienst van die Godsdienst - het thiefling ras is enkel gekend door Arcane knowledge van de planes.
<HR></BLOCKQUOTE>
Jullie wonden helen over verloop van de komende weken (eventueel met de hulp van een aantal cleric's van Pelor of andere geloven)en de Baron nodigde jullie uit om in de Keep als zijn genodigde te logeren.
Aan Joost's en Jurgen's personage vraagt hij dan ook of ze nog steeds interesse hebben voor de post van Kapitein van de Guards.
Het verzoek van Thokk om een persoonlijk gebouw op te trekken over de in ruine gevallen "Reality Wrinkle" Shop wordt aanvaard met inachtname van een sterk gereduceerde prijs. Indien hij wenst daar een shop te vestigen kan hij zich misschien ook informeren bij de stads takscollector voor de handelstaksen. De Baron is zelfs bereid om een geleide te geven voor de bouwlui.
Personages die de een of de andere leraar nodig hebben om een vak te leren of die gewoon een job willen hebben om hun kosten te drukken kunnen redelijk gemakkelijk eraan geraken.
Personages die willen dingen maken (magisch of niet) dienen dit wel te laten weten.
En voor andere zaken, laat me iets weten indien het nodig is.
Eind XP was 1000/personage
LF
[This message has been edited by Lightfeather (edited 15 July 2002).]
Elliadriam
07-16-2002, 01:56
Zoals reeds vermeld stel'k mij persoonlijk kandidaat om als tijdelijke adviseur/hofmagier te fungeren tot als deze positie door iemand van de stad zelf kan worden (als die niet allemaal verdwijnen offcourse, er was hier een bibliotheek voor research te doen zeker *evil grin*)
item making zal'k u wel nog eens over mailen natuurlijk.
Magical services staan ter beschikking van de party in redelijke mate. (read, before i start making magical items cause it's time consumming!)
Lauralanthalassa
07-16-2002, 02:03
Vraagje voor Erik,
Erik, doedegij iets anders dit weekend buiten
uwen pc misbruiken en den ad&d?
Ik heb nog geen andere plannen dan D&D Neverwinter Nights en D&D Aalst, maar ik sta open voor suggesties.
Lauralanthalassa
07-16-2002, 02:51
Suggestie:
Wat zou je ervan denken Erik, moesten we de ad&d sessie van deze week
terug in Gent laten doorgaan, om de avond te besluiten met een vleugje Gentse feesten,?....
Sounds good to me, des te meer aangezien ik de maandag daarop in het ASZ onder het mes ga. Neen, geen lobotomie, maar het weghalen van de amandelen. :-)
Zaterdag is iedereen dus welkom in Gent.
The Witch
07-16-2002, 03:10
Veel succes met dat mes !!
------------------
If you think you know me ... Think again !!
Lightfeather
07-16-2002, 05:41
Hmm...
ASZ he... Dag-kliniek of overnachting?
LF
Maandag 22 binnen, dinsdag 23 zeker nog daar, woensdag 24 waarschijnlijk --- thnxs for the support :-)
Van den goeien kant gezien, ik mag een week alleen maar ijscreme eten - ben vorraad Haagen Dass aan het aanleggen ;-) spijtig genoeg geen Bailey's, want mag effen geen alcool
devilkin
07-16-2002, 07:34
Blood! Victims! Muahahahahahaha!!!!!
Allee, efkes serieus: veel sterkte gewenst, en we zullen u wel nekeer komen bezoeken ginder!
Jan
Lightfeather
07-16-2002, 09:06
Inderdaad... we gaan u bezoeken (tenzij je het liever niet hebt;..)
LF
Veel sterkte gewenst.
Ik hoop enkel dat de chirurg niet een of andere rondlopende princes met een sexy klein ding is ;P
Chris.
Elliadriam
07-16-2002, 18:39
Surgery door Aisha & Familiar?
eurhm....Liever dan zelf operatie doen )
*g*
Bien chance
spyclone
07-16-2002, 19:15
Hehe, sterkte Erik.
Ik hoop enkel dat ze u niet psychisch gaan onderzoeken of we kunnen volgende week AD&D houden in 't ASZ
Dat zou nog een idee zijn zie, ad&d in het ASZ ... ze kunnen ons daar dan allemaal direct houden.
------------------
Camping is an ARTFORM ...
I HATE ART !!
party Meleecharacter: STOP STATTICING THAT LIGHTNING ENHANCED BOSS !!
me: Why? He can't hit me with his lightning, i'm out of his range
Meleecharacter's screen: Hit esc to continue, you lost money and experience
"conversation recorded between DevilKin and Lightfeather"
spyclone
07-16-2002, 20:13
Hoe, houden ???
Hebben ze daar chirurgen te kort misschien
*fires up the old chainsaw*
Lauralanthalassa
07-16-2002, 20:32
Als gulder naar't ASZ komt, is er wel grote kans dat ze u houden,
wat meer en vooral lastig werk voor mij betekent, dus, jullie een beetje gedragen hé!
Is dat dan een goed idee voor dit weekend?
Patrick, Jan en ik zien het allesinds wel zitten...
Wel zoeken we nog een mogelijke slaapplaats,... Erik? nog een plaatske vrij?..
------------------
hihihihihiiii
Ohnooo,....
I want my giggle back!
Overnachting, das natuurlijk nog een 'probleemke'
Hoewel, tis te zien hoe lang we blijven plakken, misschien is het niet nodig om een plek te zoeken.
Is het rond 20:00 ad&d en daarna Gentse feesten
of is het Gentse feesten, dan rond 20:00 ad&d en wat bekomen en dan terug Gentse feesten.
Btw, http://www.gentsefeesten.be/ voor info (programma en dergelijke ...)
[This message has been edited by Pitlord (edited 16 July 2002).]
Wie wil kan zaterdag blijven crashen - ik ga het wel niet TE wild maken.
devilkin
07-16-2002, 22:19
Zaterdag gewoon blijven slapen, mag dat ook? :oP
en erik: definieer 'te bont' :-)
Jan
Euh ... als het geen ad&d is, en enkel Gentse Fieste hebben wij (The Witch & Myself) ook wel goesting om der nekeer in te vliegen ...
Weet iemand hoe de regeling van de treinen is tijdens de Gentse Fieste ? Worden er speciale treinen ingelegd ?
Cat, btw, ge hebt wel geluk dat mijn vrouwke in verlof is, want zij werkt ook in het ASZ, en ik zou daar in elk geval niet graag onder haar handen doorgaan ...
Zeg, Cat, bestaat er geen Haaghen Dasz met amandelsmaak ? Kwestie om voor wa compensatie te zorgen
In elk geval veel sterkte !
------------------
Dead is only the beginning ... of the end !
[This message has been edited by Brat (edited 16 July 2002).]
devilkin
07-17-2002, 04:18
AD&D zal er wel zijn... je kan daarna afkome he :-)
Jan
Nod Nod
zie da ook wel ziten :-)
zal wel een zware zondag worden om te meesteren :-)
Hm, Brat, Haagen Dasz met amandelen --- BRILLIANT idea :-)
Welkom zaterdag - ge komt maar af he, we spelen wel eerst AD&D - als jullie willen kunt ge ook blijven maffen - MAAR - eh ... mensen, breng zo veel mogelijk veldbedden, luchtmatrassen en slaapzakken mee aub
Lauralanthalassa
07-18-2002, 22:24
Dus;
place to be: Gent
DM van dienst: Michel?
Acties: beetje ad&d en dan party?
(hmmm, vietnameese loumpia's, ovenkoeken, smoutebollen,...
en andere natjes en droogjes....)
------------------
hihihihihiiii
Ohnooo,....
I want my giggle back!
devilkin
07-18-2002, 22:40
Ik ben nog niet 100% zeker of ik ga blijven slapen, 't es te zien hoe laat het wordt...
Jan
Ik zou graag nog eens Warhammer spelen!!!
The lean mean Orange Trollslaying machine is getting rusty and the blood on his axe krusty.
spyclone
07-20-2002, 00:42
Zeg mannen (en vrouwen, natuurlijk), is er al iets geregeld voor het vervoer van de mensen die geen auto hebben ???
Zoniet, gelieve vandaag nog te posten want ik ga morgen niet veel thuis zijn, en als ik niks weet pak ik niemand mee hé ...
------------------
My speed record is 166 Pph (Pedestrians Per Hour)
-------------------------
Linus, I am your father.
Relinquish your open source, join me and we will rule the Internet as father and son.
-Darth Gates
I need a driveby car to make Gent unsafe ...
spyclone
07-20-2002, 06:55
you arrange the UZIs , I'll pick u up.
(about 19:30)
------------------
My speed record is 166 Pph (Pedestrians Per Hour)
-------------------------
Linus, I am your father.
Relinquish your open source, join me and we will rule the Internet as father and son.
-Darth Gates
Lightfeather
07-20-2002, 21:13
Hi, de joost en eventueel de stoffel kunnen met ons mee (we gaan waarschijnlijk wel blijven slapen...)
LF
devilkin
07-20-2002, 21:45
Ik ga niet blijven slapen -> ik wil graag eens deftig slapen... is deze week nog nie echt van gekomen, en op een luchtmatras lukt da sowieso nie
dus wie nog terug naar huzze wilt kan met mij terug mee
Jan
spyclone
07-20-2002, 23:13
Ik ga zowizo niet mee achteraf, dus als er zijn die naar huis willen, no problemo.
Milamber
07-21-2002, 05:58
ik zal er zijn rond den halver neuvo. ik zal voor de zekerheid mijnen slaapzak en dito mat meebr