PDA

View Full Version : D&D 31/07 ?

Cat
07-29-2002, 22:41
Hiya ! Spelljammer: wanneer beginnen we te spelen (dag en uur) en waar wordt er gespeeld ? Vorral belangrijk: reeds deze week of nog effe wachten?

Lightfeather
07-30-2002, 00:28
Hi,

de sessies kunnen beginnen met 4 spelers (jurgen moet zich nog beslissen en christophe moet nog effe met zijn sl... Anaxis praten)

Op aanvraag van Christophe zou het waarschijnlijk bij hem thuis zijn (stoffel gelieve mij te corrigeren indien ik mis ben)

Het begin uur is nog niet direct bepaald aangezien ik geen flauw idee heb van wanneer jullie kunnen.

Het kan nog even wachten, des te meer tijd ik heb om de game-world/enviroment te documenteren/voor te bereiden en een geschikte inleiding voor jullie... "Groundlings" voor te bereiden.

LF

ps: check out the "speljammer info" thread aangezien ik die regelmatig ga updaten (in stukken wegens te warm te zijn)

[This message has been edited by Lightfeather (edited 29 July 2002).]

Cat
07-30-2002, 22:42
Als ik het goed begrijp dus nog geen Spelljammer voor deze week. Om het gewoon te worden pak ik toch al de trein via Aalst. Jullie kunnen mij vinden vanaf ca. 18.30 hr tot ca. 19.30 hrop het gekende adres : Paddy's !

Pitlord
07-31-2002, 00:54
Yup ik wil mee doen, alleen heb ik nog geen idee wat ik zou spelen ...

Cat
07-31-2002, 22:33
Wat ge wilt spelen? Bah, D&D Spelljammer zekerst ;-)

Lightfeather
08-01-2002, 00:02
Hi, nope sorry Cat,

Idd, maar ik hoop volgende week te kunnen beginnen, liefst heeft iedereen dan als iets bedacht voor een personage.

Dus om duidelijk te zijn 07/08/2002 om 19?/20?

preconditie: +/- 4 personage's & spelers

location IRL: Madness' place

Location Char: 2 days at sea direction of the Moonshae Isles on board of the Galleon 'The Jolly Damsel"

LF

ps: sorry dat ik er niet zal kunnen zijn bij de paddy's, etentje bij de familie
psII: ik zal vanavond 20 uur of zo on icq zijn voor vragen/voorstellen van personages.

Woefiet
08-01-2002, 01:12
kan ik iets meer info please ?
(is er nog plaats, zo ja; waar is madness his p(a)lace, winnende lottocijfers voor volgende maand zijn ook welkom,...)

------------------
'Living on the edge may be dangerous, but the view is damn beautifull op her(e)'

Elliadriam
08-01-2002, 02:01
Woefiet
ik zen Madness (ja weet het, nick op de boards is verwarrend maar madness is nen naam die blijven hangen is uit RL )

stuur mij es een mailken of nen icq en zal u mijn adress geven
of vragen aan brati of ega