PDA

View Full Version : Routebeschrijving Ring IV

Brat
04-07-2002, 01:12
De routebeschrijving naar Maredsous zou volgens onze webmaster vanaf vandaag op de website moeten staan.

Shoot him if it isn't so !

Pitlord
04-07-2002, 01:41
BLAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMM !!!!

Ah whoops, het stond wel degelijk al online

Je kan het hier (http://www.wanderingwolves.com/~milamber/RingOfDoom/dynamisch/locatie.php?LNR=3) bekijken.

devilkin
04-11-2002, 03:14
Enig idee hoelang rijden dat da is, brat?

DK

------------------
Human Stupidity is no match for Artificial Intelligence.
To Err Is Human, To Moo Bovine.

Brat
04-11-2002, 03:31
Hangt er van af. Onder normale omstandigheden niet langer dan twee uur, maar op een vrijdagnamiddag kan ik niets garanderen. Als je met de fiets komt zal het iets langer duren, maar je kan dan niet vast komen te zitten in de file.

Wij vertrekken vrijdagmorgen. Als je verlof hebt kan je anders samen met ons vertrekken.

devilkin
04-11-2002, 03:37
Jep, ik heb verlof. Da's misschien nog het simpelste.... dan hebde ook nog 2 handen extra voor initieel te helpen.

Btw, ik breng mijnen digicam mee.... extra fotokes :-)

The Witch
04-11-2002, 03:59
Hey, mee met ons, wil dat zeggen in the same car, of in another car followinf us. Kwestie van plaatsvoorzienig.

Don't forget to bring your doedelzak !!

------------------
If you think you know me ... Think again !!

devilkin
04-11-2002, 04:04
Ik rijd zelf wel -- want die doedelzak ed nemen nogal wat plaats in... en ik denk niet dat jullie plaats teveel hebben :oP

Jan

Brat
04-11-2002, 04:47
Dat was initieel toch de bedoeling, want mijnen auto gaat inderdaad broebelevol steken, alhoewel, ik neem nu gene pc mee, dus daarop moet ik in elk geval wa plaats kunnen besparen.

------------------
Dead is only the beginning ... of the end !

Cat
04-11-2002, 07:30
eh, mensen, aangezien ik meega als NPC - ik rij dus ook, en ik wil liefst in konvooi gaan, der kan nog wel wa in mijnen auto, he !!! materiaal en spelers die nog vervoer zoeken.

Brat
04-11-2002, 07:38
Als je gelijk met ons vertrekt kan je geen spelers meenemen, aangezien spelers pas ten vroegste omstreeks 18.00 uur toegelaten worden op het terrein.

Wij zullen 's morgens redelijk vroeg vertrekken vanuit Aalst (waarschijnlijk rond 08.00 uur ten laatste), maar ik zal iedereen op de hoogte houden van onze vertrekplaats en tijd, zodat late beslissers toch nog kunnen meerijden.

Cat
04-11-2002, 08:51
Okies, als ik meega, nu ongeveer 95 % zeker, dan neem ik vrijdag congee, en dan ga ik mee van in het begin, kan dan nog wa helpen.

Brat
04-11-2002, 15:40
Als je van 's morgens meegaat, heb je ook nog de tijd om het terrein nog eens grondig te gaan verkennen. Als je echter tegen 18.00 uur aankomt is daar de tijd niet meer voor.
Kwestie dat ge weet waar je een hinderlaag moet leggen om Pitlord en co te overvallen

------------------
Dead is only the beginning ... of the end !

devilkin
04-11-2002, 16:33
Inderrrrdaaaad ja :oP

Waar wordt er afgesproken om te vertrekken?

Jan

------------------

Pitlord
04-11-2002, 17:57
Arf, this is going the wrooooooong way I tell you .... awfully wrong ...

devilkin
04-11-2002, 19:41
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Pitlord:
Arf, this is going the wrooooooong way I tell you .... awfully wrong ...

:p<HR></BLOCKQUOTE>

Ehehehehe

BTW, Cat: er mogen wel geen echte dooien vallen he.... :oP

Jan

------------------

Brat
04-11-2002, 21:59
Anders komen we op een bepaald uur samen in Aalst, om van daaruit te vertrekken, of anders komen we thuis bij iemand samen.

Anders bij devilkin ? Dan kunnen we van daaruit naar de E40 rijden.

Iemand andere sugesties ?

devilkin
04-12-2002, 05:00
Voor mij geen probleem, en we hebben het voordeel dat dat nog op de route ligt ook :-))

DK

------------------

Cat
04-12-2002, 05:29
okies for me :-)
oh my, poor PC's ;-) HeHeHe !

devilkin
04-12-2002, 05:43
Make'm suffer... Make'm die... Make'm wish they never set foot in the world of ROD... Muahahahahahahahaha!!!!!!!

*evil smirk*

DK

------------------

Lauralanthalassa
04-26-2002, 19:30
Please, let us know all the details!

Have fun!

------------------
hihihihihiiii

Ohnooo,....
I want my giggle back!

Pitlord
04-26-2002, 21:02
Well ... hehehe ... the perfect scenario would be:

We start on friday evening, we slaughter Cat and Devilkin about 99 times in a 2 hour timeframe without taking a single wound ...

On saturday we repeat the proces multiplied by 12 because 2*12=24 which equals a complete day. So that would make about 1188 times they would die ... again without us taking a single scratch

On sunday we would just repeat it only a few more times before they actually get fed up with us killing them. We stop right on time, just before they totally go berserk and slaughter us in real life

On the other hand, in reality it could be that some of us die, take heaps of wounds and never manage to recover completely ... I think that that could be a more realistic view on the upcoming events

[This message has been edited by Pitlord (edited 26 April 2002).]