PDA

View Full Version : Telenet Cable Internet: Changes for 2002

Pitlord
01-23-2002, 11:42
http://www.telenet.be/internet/2002/

1) 41,95 €
2) Upgrade of the network !!! (it's about freaking time if you ask me)
3) Introduction of "NightSurfing" :This seems to be the good part !! A must read !!

------------------
Camping is an ARTFORM ...
I HATE ART !!

party Meleecharacter: STOP STATTICING THAT LIGHTNING ENHANCED BOSS !!
me: Why? He can't hit me with his lightning, i'm out of his range
Meleecharacter's screen: Hit esc to continue, you lost money and experience
"conversation recorded between DevilKin and Lightfeather"

devilkin
01-23-2002, 21:44
Gotverdomme...

De upstream gaan ze ook naar beneden trekken van 20% naar 15% (dus maar 1.5gb meer)

Buh.

Jan

------------------
Human Stupidity is no match for Artificial Intelligence.

Pitlord
01-23-2002, 22:14
Ja en neen, alles is afhankelijk van wanneer je je traffiek juist maakt.

Is het tussen 23 en 9 dan heb je eigenlijk 3 gb ...

devilkin
01-23-2002, 23:30
Ik heb daar dus niks aan he... Want ik kan mijn pc's momenteel niet 's nachts laten aanstaan (parental problem), en ikzelf ga slapen < 23u meestal (werk he)

Dus... vermindering van mijn upload dus.

------------------

crash
01-24-2002, 00:08
20 GB ipv 10 GB. naaaais! Effe extra koelerke zetten op die modem.

Oh, uhm, yeah, hey all

------------------
Do or do not. There is no try.

Pitlord
01-24-2002, 00:31
Hierzie wie we hier hebben :-)

Voor de mensen die het nog niet weten, tis den Dimmitri
Nen ouwen bekenden voor de meesten onder ons.

devilkin
01-24-2002, 00:32
Well hello new person. Mind doing an introduction?

DK

------------------

Brat
01-24-2002, 20:12
Eindelijk tijd dat ze het netwerk aanpassen, maar weeral ten koste van de gebruiker :-((

Was de politiek van telenet niet dat ze er naar streefden de goedkoopste te zijn ?

Boe Boe Telenet - Shame on you !

Trouwens, hartelijk welkom Crash ! Ik ken U wel niet maar da kan nog veranderen !

Cat
01-24-2002, 21:26
Hiya there Crash, nice to meet ya (again ?)

crash
01-25-2002, 00:10
Sommige magic spelers van vroeger in de Ring of Doom (in onze schooltijd, lang lang geleden) zullen mij wel nog kennen en ons jantje ook. The name's De Meeter, Dimitri De Meeter. Vroeger ook nog een aantal sessies AD&D als plant meegemaakt bij de patrick, met het gebruikelijke afzakkertje nadien richting Aalst centrum voor een partijtje magic en ne goeie spaghetti

Anyways, ben onze Pitlord vorige week per toeval tegengekomen en hij heeft mij in een van zijn gebruikelijke zatte buien naar deze site doorverwezen, dus springen we hier maar es binnen.

uhm.. *spring*

Als er iemand zit die'k zou moeten kennen van back in the early days, please step forward, want ik weet niet wie er achter al die nicks schuilen. Behalve Pitlord en Devilkin dan.

Greetz 2 all. Drankbonnekes te sturen naar het gekende adres.

Lauralanthalassa
01-25-2002, 00:42
Hidihi,

da's lang geleje!
Ik ben An,de zus van Devilkin

------------------
hihihihihiiii

Ohnooo,....
I want my giggle back!

Elliadriam
01-25-2002, 00:47
Amaai An! gij klinkt precies nog gelukkig ook dat ge de zus van jan zijt

zijde een beetje ziek of zo? koorts? Amnesia? split personality? iets?

------------------
-=*>WW-Freak Extraordinair<*=-
I don't know why, but i'm playing it
The unofficial source (http://www.diabloII.net)
WW's D2 den (of evil) (http://www.wanderingwolves.com/d2)

Brat
01-25-2002, 05:44
Yo Crash !

Ik ken U niet van naam, maar heb U naar alle waarschijnlijkheid wel al gezien. Heb indertijd ook nog Magic gespeeld (in mijne jongen tijd), en was zowat vaste klant van de Ring of Doom.
De Ring of Doom bestaat trouwens nog steeds, maar niet meer als winkel, wel nog als Roleplayclub, met de nadruk vooral op Live Action Roleplay.

Als ik U moest tegenkomen zal ik waarschijnlijk zeggen : "Aaaah ! Das den dienen !"

Allee, tot binnenkort misschien nekeer !

Lang leve telenet, en dat ze stinkend rijk mogen worden ! NOT

Pitlord
01-25-2002, 06:55
Telenet weet dat ze een grote troef hebben en dat is de snelheid.
Voorlopig kunnen ze het zich permiteren van zulke zaken te doen, tzou nie mogen maja (prijs zomaar optrekken)

Nu is het eigenlijk wachten op de zet van ADSL (die gaan de snelheid down normaal verdubbelen naar 2 mbit).

En dan is het nog niet gedaan want telenet heeft nog altijd hun modulair abo achter de hand. Normaal moet dit begin februari ingaan en het zou voor de 'klanten van de eerste dag' enkele belangrijke voordelen moeten geven. Wat dit juist gaat zijn is nog niet geweten, maar het zou de moeite zijn.
Hoe dat modulair abo juist in elkaar gaat zitten, wat er nog gaat wijzigen enzo is voorlopig nog altijd een groot ?????

Van zodra ik meer info verneem via PuB laat ik hier wel iets weten.

Ps: mij hoor je voor een keer niet klagen over dat nachtsurfen. Gewoon voortaan wat opletten wanneer je grote demo's afhaalt en je kan veel meer zaken testen dan voorheen

devilkin
01-25-2002, 07:56
Aaah! den Dimitri zenne! Hoe gaat het er nog mede? alles goe? Guess so, anders zoude hier bij ons zotte bende nie zitten :oPPP

Allee, welcome aboard, start abusing the board and stuff. Enjoy ! :oP

Jan

------------------

crash
01-25-2002, 11:33
Lauralathalazadingskes: hier se ons anneke da's al 1 (oude) bekende. ( moeten voorzichtig zijn met het woord 'oud' bij females, of'k krijg weer klop )

Devilkin: Tuti buene. ge zijt ook nog altijd alive & kickin' & fully incorporated in de wereld van ad&d zie'k

Brat: Pitlord had mij al beeke op de hoogte gesteld van de huidige status van de Ring of Doom. Is wel leuk dat ie zo blijft voortbestaan.

Pitlord: over het modulaire abo. De PUB had in zijn vorige newsletter laten weten dat dit wegens de huidige ontwikkelingen een paar maand achteruit geschoven werd. We zullen het modulair abo pas mogen verwachten periode april-mei-juni, en dus niet februari zoals vooropgesteld. De details zullen een maand voor het live gaan van het systeem vrijgegeven worden.

------------------

spyclone
01-25-2002, 17:45
Gotver den Dimi zé !!

Da's lang gelejen !
Nog maar eens bewezen : onkruid vergaat niet.
Welkom back zou 'k zo zeggen. Allee, pitlord houd toch woord da hij wa "vers bloed" zou aanbrengen.

Cheers hé maat !!!

Spyclone aka. Michel

------------------
Lord, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change those I can
and the wisdom to hide the bodies of the people I killed because they pissed me off !

Pitlord
01-26-2002, 01:26
Crash: Ge had gelijk over dat modulair abo Dat moet een detailke geweest zijn dat ik over het hoofd gezien heb. Ik denk er echter het mijne van. Volgens mij is het niet zo dat ze nog 'niet klaar' zijn ofzo, maar gaan ze nu de stap van ADSL afwachten

Enfin ze doen maar, ik zie hier eindelijk wat het begin van concurrentie die begint te spelen en normaal is de klant altijd de winnaar dan.

Het is te hopen dat telenet hierop geen uitzondering gaat vormen

Spyclone: vers bloed, vers bloed, ge weet zeker nie hou oud diene is Trouwens, wie heeft er per ongeluk die reportage opgenoemen over dat 'vampirisme' gisteren op TV.

crash
01-26-2002, 04:48
spyclone : eej michelleke 'k dacht da ge nu al lang tenonder zou gegaan zijn aan sex & drugs & rock'n roll. oh well. Cheers back

Pitlord : ik zien d'er toch tenminste nog ni oud uit Op welke zender was die reportage trouwens? Sounds bloody interesting.

------------------

Brat
01-26-2002, 05:18
Ik heb ze niet gezien, maar mijn schoonbroer zal ze vast wel opgenomen hebben. Hij kent namelijk da meiske met haar vampierentandjes ...
Die gaat regelmatig naar Gothic fuiven in de Steeple (da is in Waregem voor diegenen die dat nie moesten weten - Waregem - West Vlaanderen - Belgie), en hij is die daar al enkele keren tegengekomen blijkbaar.

Brat
01-26-2002, 05:32
Terwijl dat hier eigenlijk een forum zou moeten zijn over de schandalige prijsverhoging van telenet, moet ge deze site nekeer bezoeken ...
http://www.t35.com/telenet/